[escepticos] inflar globos con supervisión de adultos

Yam yamato1 en gmail.com
Vie Oct 14 13:22:14 WEST 2011

Por supuesto, es como dice Alberto. Por ejemplo (cito de
<http://ec.europa.eu/enterprise/sectors/toys/files/tsd_explanatory_guidance_document_en.pdf>):

According to article 18 of the TSD a Risk/Hazard assessment shall be
carried out to determine the risks/hazards of a toy. (...) For latex
balloons there must be a warning that children under 8 years must be
supervised and broken balloons should be discarded.