Re: [escepticos] *** Sobre la desmagufización de novias

Mar Mar 18 16:41:30 WET 2008

El 18/03/08, Inés Toledo <inesucu en gmail.com> escribió:
> Acabo de darme cuenta de por qué asocio yo la "B" a "berraco". En
> serio. Por el verbo asturiano (¿asturgalaico?) "berrar", lo acabo de
> confirmar consultando un diccionario de asturiano:

Astur no sé, pero galaico desde luego ;-):

berrarv.i. 1. Lanzar berros. O neno berra porque ten fame. SIN.
bradar, gritar.Enfadouse e empezou a berrar. CF. vocear, vociferar. 2.
Discutir [con alguén] ou chama-la atención [a alguén] levantando a
voz. Sempre lle berra ó neno sen motivos. Berraron por culpa dunhas
leiras. SIN. rifar2. 3. Emiti-la súa voz [certos animais, como vacas,
bois, ovellas, etc.]. Sentíanse berra-las vacas na corte. SIN. bradar,
bramar, bruar. 4. Falar en voz moi alta. Ó avó tes que berrarlle se
queres que te oia. SIN. gritar.CF. vocear. // v.t. 5. Dicir [algo] en
voz moi alta. Berreille que me esperara pero non me fixo caso.