[escepticos] Les cortan la cabeza y conservan sus recuerdos

Pedro J. Hdez phergont en gmail.com
Vie Ago 2 13:33:47 WEST 2013

Una definición de consciencia curiosa y probablemente muy acertada

*“Consciousness is a fascinating but elusive phenomenon; it is impossible
to specify what it is, what it does, or why it evolved. Nothing worth
reading has been written on it.”* International Dictionary of Psychology
Stuart Sutherland 1989 (fin de la cita)

Pedro J. Hernández
http://gplus.to/pedroj