Re: OT Pedro J RE: [escepticos] ¿Universo Infinito?

Pedro J. Hdez phergont en gmail.com
Dom Sep 21 13:43:27 WEST 2008

El día 21 de septiembre de 2008 13:34, Pastronomía
<pastronomia en adinet.com.uy> escribió:
> Me recordaste a:
> http://nonumerable.net/contextos/images/thumb/d/dd/FlammarionWoodcut.jpg/500
> px-FlammarionWoodcut.jpg

Recordaba esa imagen sacando sólo la mano. Pero lo de la cabeza es
mejor. Y si llego al borde, saco la cabeza y miro, ¿qué es lo que
vería?. Quizás la respuesta más sugerente sería la litografría de
Escher Galería de Grabados
http://www.psicoactiva.com/curios/escher/escher_img/Galeria_de_grabados.jpg

saludos

Pedro J.

> [...]
> don't swallow. Ahaha! And while you're jumpin' from one foot to the next,
> what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off! He's a tight-ass!
> He's a sadist! He's an absentee landlord! Worship that? Never!"

> "This E-mail message may contain privileged and/or confidential information,
> and is not necessarily the sender's point of view. If you are not the
> addressee of this E-mail you are not allowed to copy, reproduce or
> distribute the information contained in this message to any person. Please
> notify the sender and delete it. Thank you."

Pedro J. Hdez
Ecos del futuro
ecos.blogalia.com