RE: [escepticos] veterinaria y placebos, más información, por favor.

Pastronomía pastronomia en adinet.com.uy
Dom Nov 30 19:02:08 WET 2008

Hola Inés..
Medio de apuro...
Pero el problema con la homeopatía en animales es el efecto placebo que se
da sobre el dueño o el veterinario... no sobre el animal..
Es decir "lo "ve" mejor..
Seguramente ya te responderán mejor..

Salu2

http://blogs.elpais.com.uy/ListaBlogs.aspx?p=reach_of_reason
Al Alcance de la Razón

"No se puede insultar a una persona sensata pues la verdad no insulta y la
mentira no merece ser tenida en cuenta"
Robert Heinlein - "Ciudadano de la Galaxia".

" Vivimos en una sociedad profundamente dependiente de la ciencia y la
tecnología y en la que nadie sabe nada de estos temas. Ello constituye una
fórmula segura para el desastre."
Carl Sagan

"Lo más incomprensible de este universo es precisamente, que sea
comprensible"
Albert Einstein
(Claro, esto lo decía Einstein)

Para que parar acá...
"Let me give you a little inside information about God. God likes to watch.
He's a prankster. Think about it. He gives man instincts. He gives you this
extraordinary gift, and then what does He do, I swear for His own amusement,
his own private, cosmic gag reel, He sets the rules in opposition. It's the
goof of all time. Look, but don't touch. Touch, but don't taste. Taste,
don't swallow. Ahaha! And while you're jumpin' from one foot to the next,
what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off! He's a tight-ass!
He's a sadist! He's an absentee landlord! Worship that? Never!"
>From Devil's Advocate

"This E-mail message may contain privileged and/or confidential information,
and is not necessarily the sender's point of view. If you are not the
addressee of this E-mail you are not allowed to copy, reproduce or
distribute the information contained in this message to any person. Please
notify the sender and delete it. Thank you."