[escepticos] escépticos en el pub de BCN , qué tal fue?

breixo breixo en ctv.es
Jue Jun 21 22:23:15 WEST 2012

jm dixit:
>Si me pasas el enlace con gusto les echaré un ojo. A los de IU, digo.
>En el PSOE, como dije, no los admitirían.

Buscando por internet encontre que la forma de
afiliacion depende de cada federacion. En el caso
gallego la forma concreta es:
«Artigo 7.
»A afiliación a EU é un acto individual e
voluntario que poderá levarse a cabopolas persoas
que viven, traballan, ou teñen unha especial
vinculación con Galicia, cando osoliciten e
amosen a súa aceptación dos principios políticos
e do Programa de EU, así comodos presentes
Estatutos.

»a. A afiliación realízase a través da Agrupación
de Base correspondente ao ámbito de actividade
política en función da súa residencia ou
traballo. A ficha de afiliación deberá ser
presentada ante o Consello Político da Asemblea
de Base, quen, se tivese algunha obxección para
aceptala, poñerao en coñecemento da Asemblea.
Motivos para a non admisión da afiliación serán,
entre outros, os tipificados como graves e moi
graves para as persoas afiliadas a EU nos
presentes Estatutos. [...]» Ver:
<http://esquerdaunidaponteareas.blogspot.com.es/p/estatutos-x-asemblea.html>
     Salud, III año triunfal