[escepticos] emigrando (era: esos otros aspectos de la crisis)

Jue Jun 7 22:26:51 WEST 2012

2012/6/7 jm <jmbello en mundo-r.com>

> iba a
>

> La única respuesta que se me ocurre es esta:
>

> ASSAIG DE CÀNTIC EN EL TEMPLE
>
> Oh, que cansat estic de la meva
> covarda, vella, tan salvatge terra,
> i com m’agradaria d’allunyar-me’n,
> nord enllà,
> on diuen que la gent és neta
> i noble, culta, rica, lliure,
> desvetllada i feliç!
>
> Aleshores, a la congregació, els germans dirien
> desaprovant: “Com l’ocell que deixa el niu,
> així l’home que s’en va del seu indret”,
> mentre jo, ja ben lluny, em riuria
> de la llei i de l’antiga saviesa
> [...]
tiempos, recuerdo que este poema recitado por Ovidi Montllor, me puso la
carne de gallina.
saludos pepet.

pdta: Aunque creo que la canción que más se adapta a nuestra situación a
partir del pasado 20 de noviembre es la que compuso Raimon, tras el fracaso
de la "apertura del régimen franquista":

Quan creus que ja s'acaba,
torna a començar,
i torna el temps dels monstres
que no són morts