Re: [escepticos] Si los hijos de puta volasen nunca veríamos el sol

Lun Jul 23 23:46:31 WEST 2012

El 23 de julio de 2012 20:21, jm <jmbello en mundo-r.com> escribió:

> *Surten al carrer estant
> cansats de falses promeses
> Sona un tret com un fuet
> i cau mort, les mans esteses
> deixa dona, fill i dol
> Si els fills de puta volessin no veuríem mai el sol
> *
> [Salen a la calle, están
> cansados de falsas promesas
> Suena un tiro como un latigazo
> y cae muerto, las manos extendidas,
> deja mujer, hijos y luto:
> si los hijos de puta volasen nunca veríamos el sol.]

Creo que la canción merece verse completa:

Si algú se sent al·ludit                                                 Si
alguien se siente aludido
i té ales, que no voli!
y tiene alas ¡que no vuele!
El refrany que cantaré                                                  El
refrán que cantare
és adagi de carrer,
es un adagio de la calle
ja me'l deien al bressol
que ya me lo decían en la cuna

Si els fills de puta volessin                                            Si
los hijos de puta volasen
no veuríem mai el sol.                                                   no
veríamos nunca el sol.

Al camp la fruita es podreix,                                           En
el campo se pudre la fruta
hi ha massa intermediaris.                                              hay
muchos intermediarios.
"No hi ha planificació",
"No hay planificación"
això diuen els
diaris,                                                       eso dicen los
diarios
i així ho resa el camperol.
y asi reza el campesino:

Si els fills de puta volessin
Si los hijos de puta volasen...
no veuríem mai el sol.

A Suïssa han ingressat,
En Suiza han ingresado
milers de milions a cabassos.
miles de millones a capazos
Després diuen que és l'obrer,
despues dicen que es el obrero
el culpable dels fracassos
el culpable de los fracasos
i la manca de
control.                                                        y la falta
de control.

Si els fills de puta
volessin                                                Si los hijos ...
no veuríem mai el sol.

A ciutat anem de
cul,                                                         En la ciudad
vamos de culo
ningú s'aclareix tot
falla.                                                     nadie se aclara
todo falla
Ja no podem
respirar,                                                         Yan no
podemos respiral
tothom més o menys la balla,
todos más o menos tragan
de l'agost fins al
juliol                                                         desde agosto
hasta julio

Si els fills de puta
volessin                                                 Si los hijos ...
no veuríem mai el sol.

Surten al carrer,
estan                                                        Esto ya lo ha
traducido el Pater
cansats de falses promeses.
Sona un tret, com un fuet,
i cau mort, les mans esteses,
deixa dona, fill i dol.

Si els fills de puta volessin
no veuríem mai el sol.

Heu d'oblidar, si podeu,
                                             Debéis olvidar, si podéis
aquests 40 anys de Glòria.A mi no em preocupa gens,          estos 40 años
de Gloria
perquè tinc mala memòria
No me preocupa nada
i el cap dur com un
pinyol.                                                    porque tengo muy
mala memoria

Y la cabeza dura como un hueso
Si els fills de puta
volessin                                                   Si los hijos de
puta ...
no veuríem mai el sol.

La unitat no té
destí,                                                            La unidad
no tiene destino
l'univers no és cap
llimona.                                                   el universo no
es ningún limón
Tinc un passaport que
diu:                                                    tengo un pasaporte
que dice
"ha nascut a
Barcelona                                                         "ha
nacido en Barcelona
i per tant es
espanyol".                                                          y por
tanto soy español"

Si els fills de puta
volessin                                                    Si los ...
no veuríem mai el sol.

El tribunal, dit
Suprem                                                           El
tribunal, llamado Supremo
era en mans de
falangistes                                                    estaba en
manos de falangistas
varen apartar el
Garzón                                                         apartaron al
Garzón
vaja merda de
juristes                                                           vaya
mierda de juristas
que els agrada el "cara al
sol".                                               que les gusta el "cara
al sol"

Jo cada cop veig més
clar,                                                     Cada vez veo más
claro
que el poble diu el que
pensa.                                                 que le pueblo dice
lo que pie nsa
Hem après aquest
proverbi,                                                     hemos
aprendido este proverbio
i amb mútua
complaença                                                         y con
mutua complacencia
cantem com un home
sol.                                                        cantamos como
un hombre solo

Si els fills de puta
volessin                                                      Si los hijos
de ...
no veuríem mai el sol.

Con pequeños cambios a través de su historia, esta canción sirve para
muchos años.
saludos pepet