[escepticos] Derrame cerebral

Pastronomía pastronomia en adinet.com.uy
Vie Mar 27 12:42:50 WET 2009

Bueno en realidad a veces es cierto...
Yo tenía un ex-novia a la que le dejé las llaves de mi casa, pese a que se casó con otro la muy desalmada, y las visitas de dormitorio con las que me sorprendía eran de todo menos desagradables.
Vive en otra ciudad desde hace unos años y me he mudado...
He dejado de tener "presencias" en mi dormitorio... y debo agregar que se extrañan.
Salu2

http://participacion.elpais.com.uy/alalcancedelarazon/
Al Alcance de la Razón

"No se puede insultar a una persona sensata pues la verdad no insulta y la mentira no merece ser tenida en cuenta"
Robert Heinlein - "Ciudadano de la Galaxia".

" Vivimos en una sociedad profundamente dependiente de la ciencia y la
tecnología y en la que nadie sabe nada de estos temas. Ello constituye una
fórmula segura para el desastre."
Carl Sagan

"Lo más incomprensible de este universo es precisamente, que sea comprensible"
Albert Einstein
(Claro, esto lo decía Einstein)

Para que parar acá...
"Let me give you a little inside information about God. God likes to watch.
He's a prankster. Think about it. He gives man instincts. He gives you this extraordinary gift, and then what does He do, I swear for His own amusement, his own private, cosmic gag reel, He sets the rules in opposition. It's the goof of all time. Look, but don't touch. Touch, but don't taste. Taste, don't swallow. Ahaha! And while you're jumpin' from one foot to the next, what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off! He's a tight-ass!
He's a sadist! He's an absentee landlord! Worship that? Never!"
>From Devil's Advocate

"This E-mail message may contain privileged and/or confidential information, and is not necessarily the sender's point of view. If you are not the addressee of this E-mail you are not allowed to copy, reproduce or distribute the information contained in this message to any person. Please notify the sender and delete it. Thank you."