[escepticos] 100 maneras de pasarlo bien

Mar Jun 30 23:05:33 WEST 2009

Muy majo, pero algunas son algo flojas. Por ejemplo, la 17 "The
second law..."

But “how does nature split water?” asks Chu. Science hasn’t entirely
figured out the molecular machinery that turns water into oxygen and
hydrogen. Deriving bioenergy through artificial photosynthesis may
mean considering entropy and other basic laws in a different light,
Chu suggests. “Nature turns out to be very good.”

- Parece todo un poco tópico...¿No habrán oído hablar del ciclo de
Calvin y del fosfoenolpiruvato?

MIguel A