[escepticos] *** Muere Jordi Sabater Pi

Xan Cainzos xandemenguxo en gmail.com
Jue Ago 6 20:54:34 WEST 2009

Xosé Afonso Álvarez dixit:
>Josep,Con data jueves, 06 de agosto de 2009, 18:01:32, escribiu:

>O no...
>http://www.youtube.com/watch?v=WKBUs5k1H3I
>
>claro que siempre está la variante lúdica:
>http://www.youtube.com/watch?v=2eM0RTh8NBk
>
>Lo siento, no he podido resistirme, espero que al menos Xan me
>absuelva ;-)

Ego te absolvo in nomime elpater, eloii et "spirits" sancti.
      Saudos

PD personal (por eso va en gallego): ¿Hai algunha
versión internética do "Atlas Lingüístico
Galego"? Refírome aos  mapas onde poden verse as
zonas de distribución das variantes. Lembrei o
tema porque eu son dos que din «escribeu» ou
«Xan» e ti es dos que din (ou escriben...)
«escribiu».